1 Ocak 2015 Perşembe

Noel Baba Garantili Mutlu Bir Yıl Daha :)

Bakın 2015 geldi ne mutlu değil mi..?

Şimdi insanlar evlerinde, caddelerde ya da barlar da geçen yılı silip yeni bir yıla giriyor öyle mi..?

Peki geçen yıl neydi bu yıl ne..? Aradan geçen 1 saniye sadece ama sadece bir saniye tam olarak 365 gün 6 saat olan bir zaman dilimini tamamen arkada mı bıraktı ya da bize her gününün her saatinin  mutlu, huzurlu ve sevgi dolu olduğu yeni bir 365 gün ve 6 saatlik bir zaman diliminin garantisini mi veriyor..?

Bence hayır hem de en kocamanından bi HAYIR..!  İnsanlar şu an sadece kendilerini kandırıyor. "Yaşadığım her şey silindi ve bana yeni temiz bir sayfa verildi." Bu şu anda neredeyse dünyanın yarısından fazlasının kulağında çınlıyor.. İnsanlar attıkları her sevinç çığlığında, söyledikleri her bir yeni yıl sözünde aslında sadece kendilerini kandırıyor..

Geçen her yıl her gün her dakika ve her saniye aslında halen insanların peşinde.. Ha ama bana katılmıyor olabilirsiniz bu konuda.. Belki şu an herhangi bir yerde benim az önce yazdığım şeylerden birini yapıyor olabilirsiniz.. Bu tabiki de hakkınız benim sizi yargılama gibi bir niyetim yok.. Sadece her yıl aynı olayların gerçekten geride kaldığına inanma konusunda problem yaşıyorum.. Belki de bendedir hata.. Belki de gerçekten aradan geçen sadece o 1 saniyede Noel Baba bana yepyeni, hatasız, her dakikasında mutluluk kahkahaları olan bir yılı tam olarak "1 Yıllık Garanti Belgesiyle" birlikte veriyordur.. Ve belki de ben şu an o fırsatımı kaçırmışımdır. Sırf saat 00:00'a son 10 saniye kala yeni yılı beklemedim ya da geri sayım yapmadım diye Noel Baba bana kızmıştır ve belki de 2015 benim en kötü yılım olacaktır..

Bakalım göreceğiz bunu.. :)

3 yorum:

  1. Başarılarınızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Sizde benim gibi yenisiniz galiba :) İnşallah istediğiniz gibi olur her şey...

    YanıtlaSil